Еднократни услуги

Регистрация, преобразуване, прекратяване на ЕТ, ООД, ЕООД 

Фирма Беккер Стандрат ООД предлага помощ при избора на правна форма за вашето дружество, изготвяне на необходимия набор от документи за вписване в Търговския регистър. Дружество с ограничена отговорност (ООД) се учредява от минимум двама съдружници, които заедно внасят капитала на дружеството, но не са дръжни да равни дялове. Еднолично дружество с ограничена отговорност (ЕООД) се учредява от едно лице, което притежава 100 % от дяловете. Комплектът от документи, които са необходими за отразяването на регистрация, преобразуване или прекратяване на юридическо лице (ЕТ, ООД, ЕООД) са: Дружествен договор (за ООД ), Решение на общото събрание за назначаване на управител (за ООД), Протокол от общото събрание на съдружниците (за ООД) Учредителен акт (за ЕООД), Решение на едноличния собственик на капитала за назначаване на управител (за ЕООД), Учредителен протокол (за ЕООД) Спесимен на подписа на управителя, Декларация чл.13 ал.4, Декларация чл.141 ал.8, Декларация чл.142 ал.1, Заявление по образец А4, Заявление за запазване на име Д1, Кокумент за внесен капитал в банката. 

Цената на услугата не включва държавни такси, комисионни и банкови такси.

Годишно счетоводно приключване:

  • Фирми с до 50 документа – 100 лв. + съответната такса в Търговския регистър 
  • От 51 до 100 – 200 лв. + съответната такса в Търговския регистър
  • От 101 до 150 – 300 лв. + съответната такса в Търговския регистър
  • С над 150 документа – цена по договаряне 

Годишното счетоводно приключване представлява процес по закриване на финансовата година, съгласно изискванията на действащото българско законодателство. В своята същност услугата включва: обработка на счетоводните документи, приключване на счетоводните сметки, изготвяне на годишни финансови отчети и справки, изчисляване и деклариране на дължимия данък върху дохода ( за Едноличен Търговец  ЕТ) или печалбата (за Дружество с ограничена огтоворност ООД и Еднолично дружество с ограничена отговорност ЕООД). Всички търговци по смисъла на Търговския закон, включително и Едноличните търговци (ЕТ) трябва да извършват Годишно счетоводно приключване. Независимо от това дали дружеството ви е осъществявало или не е осъществявало дейност през годината, вие сте длъжни да подадете Годишна данъчна декларация към Национална агенция за приходите (НАП), Годишни статистически отчети към Национален статистически институт (НСИ) както и публикуване на Годишния финансов отчет в Търговския регистър.

Други:

Регистрация , дерегистрация по Закона за данък върху добавената стойност (ЗДДС)
Съставяне на данъчни декларации на физически лица, в това число физически лица(свободни професии, наемодатели), еднолични търговци и самоосигуряващи се лица – 25 лв.
Публикуване на годишен финансов отчет (ГФО) в Търговския регистър – 70 лв. с включена държавна такса 
Изготвяне и оформяне на документи по процедура за промяна на обстоятелствата в Търговския регистър- таксата за изготвяне на документите 30 лв. + държавна такса, според актуалната тарифата на Агенция по вписванията
Изготвяне и подаване на годишна данъчна декларация на фирми  без дейност в Национална агенция за приходите (НАП), Национален статистически институт (НСИ), и публикуване на годишен финансов отчет (ГФО)  в Търговския регистър. – 100 лв. с включена държавна такса
Изготвяне и подаване на нулева данъчна декларация по Закона за данък върху добавената стойност (ЗДДС) – 20 лв.
Изготвяне на документи за пенсиониране – по договаряне
Изготвяне на документи за кандидатстване за банков кредит – по договаряне
Изготвяне и подаване на декларация по чл.15 от Закон за здравословни и безопасни условия на труд (ЗЗБУТ) към инспекция по труда – 30 лв.